.....................................................

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Ο Αγκάνθο μίλησε για όλα! Κοντά στην ανανέωσή του με τον Άρη


Ο Νταβίντ Αγκάνθο ανακρίθηκε επί μακρών από σπουδαστές ιδιωτικού ΙΕΚ και για άλλη μια φορά υπογράμμισε την θέλησή του για να παραμείνει στον Άρη...
και την επόμενη χρονιά, εκφράζοντας μάλιστα και την αισιοδοξία του ότι θα βρεθεί η «χρυσή τομή» και σύντομα θα επικυρωθεί η συμφωνία με τους κίτρινους!
Οι απαντήσεις του Ισπανού επιθετικού στις ερωτήσεις των σπουδαστών του ΙΕΚ (ΔΕΛΤΑ):
Για την αποβολή του από τον Κάκο στον αγώνα με την ΑΕΚ και αν την θεωρεί άδικη: «Δίκαιη ή άδικη, δυστυχώς έγινε! Σύμφωνα με το γράμμα των κανονισμών έπρεπε να δεχθώ κίτρινη κάρτα και να αποβληθώ, με βάση το συναίσθημα όμως όχι. Θέλαμε να αφιερώσουμε το γκολ και τη νίκη στο νεαρό παίκτη του Άρη που τόσο άδικα έφυγε από τη ζωή. Το θέμα της αποβολής τελείωσε τώρα και βλέπουμε τη συνέχεια».
Για την προσαρμογή του στον Άρη και είναι χαρούμενος στην ομάδα: «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στον Άρη και τη Θεσσαλονίκη. Με έχει αγκαλιάσει ο κόσμος, αισθάνομαι πολύ όμορφα εδώ και έχω εγκλιματιστεί πλήρως. Υπάρχουν κάποια προβλήματα στην ομάδα, πιστεύω όμως πως θα λυθούν και ελπίζω να μείνω για πολλά χρόνια ακόμη στον Άρη»!
Για το αν θα ήθελε να ανανεώσει το συμβόλαιό του και αν έχουν γίνει ήδη συζητήσεις: «Ναι, θα το ήθελα να μείνω! Βρισκόμαστε σε συζητήσεις με τη διοίκηση και πιστεύω πως θα βρεθεί η χρυσή τομή και θα μείνω και τη νέα σεζόν στην ομάδα. Και η διοίκηση μου δείχνει ότι το θέλει πολύ, αλλά κι εγώ έχω την ίδια επιθυμία. Έχουν γίνει ήδη οι αρχικές κουβέντες και απομένουν κάποιες λεπτομέρειες για τη χρονική διάρκεια του συμβολαίου και το οικονομικό σκέλος. Πιστεύω όμως ότι θα προχωρήσουμε».
Στη συνέχεια ρωτήθηκε αν θα ίσχυε το ίδιο για την περίπτωση που ο Άρης υποβιβαστεί και απάντησε με χιούμορ: «Μάλλον για να το ρωτάς αυτό, θα πρέπει να είσαι ΠΑΟΚ! (γέλια). Να σου πω την αλήθεια, αυτό το ενδεχόμενο δεν περνάει καν από το μυαλό μου. Ξέρουμε πως είναι μια δύσκολη χρονιά για μας, όμως με το ρόστερ και τις προσθήκες πιστεύω πως ο Άρης δε θα κινδυνεύσει».
Για το αν έχει άλλες προτάσεις από άλλους συλλόγους: «Υπάρχουν κάποιες προτάσεις από ομάδες της πατρίδας μου, για αυτό θα ήθελα να ξεκαθαρίσω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα την ποδοσφαιρική μου πορεία και τις συζητήσεις μου με τον Άρη».
Για το κλίμα στα αποδυτήρια του Άρη και τον κόσμο: «Με αγκάλιασαν όλοι οι συμπαίκτες μου και ένιωσα πολύ όμορφα και άνετα στα αποδυτήρια. Αυτό άλλωστε φάνηκε και στο γήπεδο. Από κάποιους παίκτες μπορεί να λείπει η εμπειρία, αλλά υπάρχει η ικανότητα. Πιστεύω πραγματικά πως ενωμένοι μπορούμε να βγάλουμε την ομάδα από τη δύσκολη θέση που βρίσκεται. Όσο για τον κόσμο ό,τι και να πω είναι λίγο. Είναι η βάση της ομάδας και μας στηρίζει συνέχεια. Το γήπεδο έχει 15-16 χιλιάδες κόσμο και στο τελευταίο παιχνίδι με την ΑΕΚ ακόμη περισσότερο».
Για το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος και αν θεωρεί ότι δεν είναι πολύ υψηλό: «Το ελληνικό πρωτάθλημα βρίσκεται σε αρκετά υψηλό επίπεδο, παρά τα όσα θεωρούν ορισμένοι. Βέβαια, δεν μπορούμε να το συγκρίνουμε με το ισπανικό ή το αγγλικό, που είναι και τα καλύτερα στην Ευρώπη, αλλά παραμένει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο και δεν έχω κανένα πρόβλημα που αγωνίζομαι σε αυτό».
Για την περσινή μέτρια σεζόν στην Έρκουλες: «Η περσινή σεζόν ήταν καταστροφική και θέλω να την ξεχάσω! Ήμουν πολύ άτυχος, μια ίωση με κράτησε μακριά από τα γήπεδα για δύο με τρεις μήνες και έμεινα για πολύ καιρό εκτός αγώνων. Ήταν η χειρότερη χρονιά της καριέρας μου και θέλω να την ξεχάσω, άλλωστε ήδη φέτος αισθάνομαι πολύ καλύτερα και αυτό φαίνεται».
Για το αν αποτελεί κατά κάποιο τρόπο είδωλο για τους νεαρότερους παίκτες του Άρη: «Σίγουρα οι πιο έμπειροι ποδοσφαιριστές προσπαθούμε να δώσουμε στους νέους κάτι από την πείρα μας. Όσοι είναι πιο δεκτικοί και σε συνδυασμό με τη δουλειά τους στο γήπεδο, θα πάνε και καλύτερα. Δε θεωρώ τον εαυτό μου είδωλο ή ηγέτη, είμαι απλά κι εγώ μέρος της ομάδας και προσπαθώ να βοηθήσω όσο πιο πολύ μπορώ».
Αν γνώριζε τον Άρη από τις πιο παλιές επιτυχίες της ομάδας κόντρα σε Σαραγόσα και Ατλέτικο Μαδρίτης: «Ναι, φυσικά είχα δει τον Άρη σε κάποια παιχνίδια και μάλιστα στο παιχνίδι με τον Ατλέτικο βρισκόμουν στο Καλντερόν. Επίσης και ο αποκλεισμός επί της Σαραγόσα ακούστηκε πολύ στην Ισπανία, διότι τότε η Σαραγόσα ήταν πολύ δυνατή. Επίσης, είχα μάθει από τον Άρη και από φίλους μου που είχαν παίξει εδώ, όπως ο Οριόλ, ο Πορτίγια».
Για το οικονομικό σκέλος και αν φοβάται μήπως χάσει τα χρήματά του στον Άρη: «Μέχρι τώρα η διοίκηση της ομάδας δε με έχει απογοητεύσει. Με κοιτούν και τους κοιτώ στα μάτια και ό,τι έχουν πει το έχουν υλοποιήσει. Οπότε συνεχίζω να τους εμπιστεύομαι».
Για το ντέρμπι που θα ακολουθήσει στο «Κλεάνθης Βικελίδης» με τον ΠΑΟΚ και αν πιστεύει πως η ομάδα του μπορεί να κερδίσει είπε: «Έχουμε δείξει σε πολλά παιχνίδια φέτος ότι μπορούμε να είμαστε πολύ ανταγωνιστικοί. Πήραμε ισοπαλία εκτός έδρας με την ΑΕΚ, τον Παναθηναϊκό και εντός με τον Ολυμπιακό, που θα έπρεπε να είχαμε κερδίσει. Επίσης, θεωρώ πλασματικό το σκορ του πρώτου αγώνα στην Τούμπα και πιστεύω πραγματικά πως μπορούμε να κερδίσουμε τον ΠΑΟΚ».
Για το πώς αισθάνεται που στον Άρη συνεργάζεται με πιο νεαρούς παίκτες και αν σκέπτεται ότι στο παρελθόν έχει παίξει μαζί με ποδοσφαιριστές της κλάσης του Ρονάλντο, του Ρομπέρτο Κάρλος, τους Κασίγιας κλπ.: «Νιώθω τυχερός που έχω συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα του παγκοσμίου ποδοσφαίρου στο παρελθόν, όπως αυτά που είπατε, αλλά και άλλα ακόμη. Όμως, τότε ήμουν αρκετά νέος και δε χαιρόμουν τόσο πολύ το ποδόσφαιρο όσο τώρα. Με χαροποιεί όμως και η συνεργασία με τους συμπαίκτες μου στον Άρη, όπως για παράδειγμα με τον Καζναφέρη, τον Παπαζαχαρία, τον Παπαστεριανό, τον Βελλίδη. Όλοι οι παίκτες αγωνίζονται υπό αντίξοες συνθήκες, είναι όμως πολύ καλοί ποδοσφαιριστές και θα μπορούσαν να παίζουν στην Primera Division. Πρέπει να ξέρετε ότι αρκετοί ποδοσφαιριστές από την Ισπανία μου τηλεφωνούν και με ρωτούν αν και πώς θα μπορούσαν να παίξουν εδώ. Οι ποδοσφαιριστές δεν είναι χαζοί, ενημερώνονται για την ιστορία και τη δυναμική κάθε ομάδας και ο Άρης, παρά τα προβλήματα, είναι μια μεγάλη ομάδα και πόλος έλξης για κάθε παίκτη».
Για τις τρεις αλλαγές προπονητών ως τώρα στην ομάδα: «Είχα άψογη συνεργασία με όλους τους προπονητές που δούλεψαν στον Άρη. Με τον Αλκαράθ υπάρχει όμως είναι λογικό, λόγω γλώσσας καλύτερη επικοινωνία, αλλά με κανέναν δεν υπήρχε πρόβλημα. Ο Αλκαράθ έχει δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα στην τακτική, υπάρχει μια διαφορά σε σχέση με τον τρόπο δουλειάς στη νοοτροπία που θέλει να περάσει ο κάθε προπονητής».
Για τη διαιτησία και τον τρόπο που αντιμετωπίζει την ομάδα φέτος: «Ο Άρης έχει αδικηθεί, αλλά είναι ένα θέμα που δε μου αρέσει να το σχολιάζω συνέχεια. Δεν πρέπει να επιστήσουμε την προσοχή μας μόνο στη διαιτησία, αλλά πρέπει να κάνουμε και την αυτοκριτική μας. Στο τελευταίο ματς με την ΑΕΚ η διαιτησία αλλοίωσε το αποτέλεσμα, αλλά δεν πρέπει να μείνουμε σε αυτό».
Για τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει κάποιος που θέλει να ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο, αλλά και την εθνική Ισπανίας: «Πρώτα απ” όλα πρέπει να αγαπάει πολύ αυτό που κάνει. Πρέπει φυσικά να έχει και την τύχη με το μέρος του, να είναι έτοιμος να κάνει πολλές θυσίες, αλλά και να έχει δίπλα του ανθρώπους του τον αγαπούν και την οικογένειά του. Εγώ είχα πάντα δίπλα μου την οικογένειά μου και με στήριξε πολύ. Μερικές φορές συμβαίνουν γεγονότα που είναι σα γροθιά στο στομάχι, αλλά με τη βοήθεια των δικών σου ανθρώπων τα ξεπερνάς.
Για την εθνική Ισπανίας ήμουν πολύ άτυχος, διότι ήμουν αρχηγός της εθνικής Κ-21 και μετά από έναν τραυματισμό που είχε ο Μοριέντες, μου είπαν ότι θα με καλέσουν. Μετά από μια βδομάδα είχα κι εγώ έναν τραυματισμό και έτσι δεν μπόρεσα να πάω. Παρ” όλα αυτά, δεν έχω παράπονο, αισθάνομαι τυχερός για αυτά που έχω κάνει ως τώρα και ευτυχισμένος που έχω αγωνιστεί σε όλες τις ομάδες».
Πηγή: pressaris

Δεν υπάρχουν σχόλια: