.....................................................
Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012
Κρι- Κρι: Oι ζέστες θέλουν το... παγωτό τους
Οι ζέστες κάνουν πολύ καλό στο ...παγωτό και τη βορειοελλαδική γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ- ΚΡΙ Α.Ε., η οποία φτάνει στα μέσα του καλοκαιριού καταγράφοντας αύξηση 6% -7% στους τζίρους της συγκεκριμένης κατηγορίας, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Η εταιρεία, πετυχαίνει αύξηση των πωλήσεων παρά τις επιπτώσεις της κρίσης, που επηρεάζουν την κατανάλωση, αφού πολλοί είναι αυτοί που στρέφονται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και στις οικογενειακές συσκευασίες που πωλούνται από τα super markets, ενώ μέσα στο πλαίσιο των γενικότερων μειώσεων, μειώνεται ποσοτικά και αυτή η μικρή καλοκαιρινή ευχαρίστηση.
Για την ΚΡΙ- ΚΡΙ, παρά τη δύσκολη συγκυρία, η χρονιά από πλευράς κύκλου εργασιών εξελίσσεται θετικά αφού με τα υπάρχοντα στοιχεία για το εξάμηνο, υπάρχει αύξηση τη τάξης του 15%. Και ειδικά για την ΚΡΙ- ΚΡΙ, που έχει ρίξει όλο το βάρος στις κατηγορίες του παγωτού και της γιαούρτης, η θερινή περίοδος είναι πολύ σημαντική για τις πωλήσεις.
Όπως είπε στη Voria.gr ο οικονομικός διευθυντής της εισηγμένης κ. Σαρμαδάκης, οι πωλήσεις παγωτού πηγαίνουν μεν καλά, όμως η εταιρεία δεν σπεύδει να το ...γιορτάσει, λόγω της μείωσης που αναμένεται στη τουριστική κίνηση. Άλλωστε, η εμπορική συνεργασία με τη Mars, που έχει ισχυρότερη παρουσία στους μεγάλους τουριστικούς προορισμούς όπως Ρόδος, Κρήτη και Κέρκυρα, κάνει την προώθηση του παγωτού, στο εσωτερικό, περισσότερο εξαρτημένη από τη πορεία του τουρισμού κατά τη θερινή σαιζόν.
Όμως το παγωτό, έχει και συμμετοχή στις εξαγωγές της ΚΡΙ- ΚΡΙ, που σε ποσοστό φτάνει το 10%. Για την ΚΡΙ- ΚΡΙ, που έχει παρουσία στα Βαλκάνια, το παγωτό είναι ένα δυναμικό εξαγώγιμο προϊόν, αν και πιο δύσκολο και απαιτητικό από το γιαούρτι, αφού διατίθεται από πολλά μικρά σημεία πώλησης και χρειάζεται ένα δίκτυο διανομής προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες του προϊόντος. Σε αντίθεση, το γιαούρτι, που κυρίως πωλείται μέσα από σούπερ μάρκετς, διακινείται ανετότερα και είναι πιο εύκολο για τη βιομηχανία να βρει τοπικούς αντιπροσώπους.
Ωστόσο, στη Ρουμανία, η ΚΡΙ- ΚΡΙ προς το παρόν εξάγει μόνο παγωτό, γιατί στη συγκεκριμένη αγορά τα τοπικά προϊόντα γιαούρτης έχουν φθηνότερη τιμή και, τα παραδοσιακού τύπου, είναι πλησιέστερα στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Στο μεταξύ, σημειώνεται ότι η ελληνική βιομηχανία, αναμένει τις άδειες για να προχωρήσει στη δημιουργία εργοστασίου στο Ερμπίλ του βόρειου Ιράκ, από τη θυγατρική της Kri- Kri DLBA, ενώ η φετινή χρονιά «τρέχει ομαλά» για τη θυγατρική της Βουλγαρίας που προωθεί τις πωλήσεις παγωτού.
Σημειώνεται ότι η ΚΡΙ- ΚΡΙ ήταν μία από τις ελάχιστες βορειοελλαδικές εισηγμένες που φρόντισε να δώσει κάτι στους μετόχους της, για το 2011, με τη γενική συνέλευση να έχει εγκρίνει τη διανομή επιστροφής κεφαλαίου 0,05 ευρώ ανά μετοχή.
www.voria.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου