.....................................................

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Παραιτείται ο Πάπας Βενέδικτος

Την παραίτησή του από προκαθήμενος της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας αναμένεται να υποβάλλει στις 28 Φεβρουαρίου ο πάπας Βενέδικτος16ος επικαλούμενος λόγους υγείας όπως μετέδωσε πρώτο το Reuters και επιβεβαίωσε το Βατικανό. 

Πρόκειται για μία ιστορική απόφαση που εξέπληξε τον πλανήτη και σόκαρε τους πιστούς Καθολικούς ανά τον κόσμο καθώς ουσιαστικά είναι η πρώτη παραίτηση Ποντίφικα από τον 15ο αιώνα.

Ενδέχεται μάλιστα να σηματοδοτήσει "επανάσταση" στον καθολιγισμό καθώς ο επικρατέστερος για τη διαδοχή είναι ένας καρδινάλιος από την Γκάνα.

Η δήλωση παραίτησης του γερμανικής καταγωγής 85χρονου Βενέδικτου κατά κόσμο Γιόζεφ Αλόιζιους Ράτσινγκερ που μετέδωσε το ραδιόφωνο του Βατικανού αναφέρει: 

"Αφού εξέτασα κατ' εξακολούθηση την συνείδησή μου ενώπιον του Θεού, έφτασα στη βεβαιότητα πως οι δυνάμεις μου, λόγω προχωρημένης ηλικίας, δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω επαρκώς στην άσκηση των καθηκόντων μου". 
 
Αναφέρει ότι η αποστολή του στην διακονία του αποστόλου Πέτρου, λόγω της σημαντικής πνευματικής φύσης της, πρέπει να γίνεται όχι μόνο με λόγια αλλά και με έργα και μέσω προσευχής και πόνου, ωστόσο η δύναμή του έχει μειωθεί τους τελευταίους μήνες σε σημείο που τον αναγκάζει να αναγνωρίσει την αδυναμία του να εκπληρώσει την αποστολή του.

Για το λόγο αυτό - αναφέρει - "και έχοντας πλήρως υπόψη μου την σοβαρότητα της πράξης μου, θα αποκηρύξω την πρεσβεία του Αρχιεπισκόπου Ρώμης και διαδόχου του Αγίου Πέτρου που μου εμπιστεύτηκαν οι καρδινάλιοι στις 19 Απριλίου του 2005". 

"Αγαπητοί αδελφοί σας ευχαριστώ ειλικρινά για την αγάπη σας και για την προσωπική εργασία με την οποία με στηρίξατε στο έργο μου και ζητώ συγγνώμη για όλες τις ελλείψεις μου. Και τώρα ας εμπιστευτούμε την Αγία Εκκλησία στην φροντίδα του Ανώτατου Ποιμενάρχη, του Ιησού Χριστού και ας δεηθούμε στην Παναγία ώστε να βοηθήσει τους Καρδινάλιους στην εκλογή νέου Ποντίφικα" αναφέρει και καταλήγει: "Όσον αφορά εμένα επιθυμώ να αφοσιωθώ στην Αγία Εκκλησία του Θεού στο μέλλον μέσω ενός βίου αφιερωμένου στην προσευχή".
ofono.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: