.....................................................

Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2013

Ασκήσεις που ανεβάζουν την ερωτική διάθεση!


Η σεξουαλική δραστηριότητα εξαρτάται από τα σπορ και αυτές είναι οι ασκήσεις που κάνουν...
την ερωτική φλόγα να ανάψει...Τα αφροδισιακά αποτελέσματα των παρακάτω ασκήσεων πιάνουν το απόγειο των ιδιοτήτων τους περίπου δεκαπέντε λεπτά πριν το τέλος τους, είναι έτσι μια πολύ καλή αιτία για να γυμνάζεστε στο σπίτι λίγο πριν την είσοδο του αγαπημένου σας! Ο έρωτας όπως είναι γνωστό κάνει καλό στην υγεία, αλλά συμβαίνει και το αντίθετο. Αυτό μας το υπενθυμίζουν οι ειδικοί του "American Council on Exercise" υπογραμμίζοντας πως η σεξουαλική ζωή είναι άμεσα εξαρτώμενη από την υγεία μας και ειδικά από το επίπεδο της άσκησης που πραγματοποιούμε. Όλες για τρέξιμο λοιπόν, για να πετύχετε να κάνετε θαύματα στο κρεβάτι σας. Κάθε τύπος άσκησης βοηθά την υγεία. Μερικές ασκήσεις όμως ενδείκνυνται περισσότερο από άλλες και θα δούμε το γιατί.
ΓΡΗΓΟΡΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ
Το γρήγορο περπάτημα ενδυναμώνει την σεξουαλική δραστηριότητα γιατί καλυτερεύει την κυκλοφορία του αίματος και την καλύτερη οξυγόνωση του αίματος. Επίσης απελευθερώνει τις ενδορφίνες που είναι ορμόνες ικανές για να ανάψουν την ερωτική επιθυμία. 
ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
Η κολύμβηση τρεις φορές την εβδομάδα και για τουλάχιστον 30 λεπτά είναι μια πολύ καλή άσκηση που μας βοηθάει για δυο αιτίες:
-Επιμηκύνει την αντοχή και την ικανότητα της αναπνοής.
-Βοηθά να αδυνατίσετε γρήγορα που είναι χρήσιμο στο να φαίνεστε και να αισθάνεστε πιο ελκυστικές.
ΠΙΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΟΓΚΑ
Μια έρευνα απέδειξε πως το πιλάτες είναι η πιο ενδεδειγμένη άσκηση για να ενδυναμώσετε τους μύες στην κοιλιακή χώρα και να αντιμετωπίζετε τις γυναικολογικές δυσλειτουργίες. Επίσης μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε περισσότερες από 500 γυναίκες που παρακολουθούσαν προγράμματα γιόγκα 12 εβδομάδων, απέδειξε πως αύξησαν την σεξουαλική τους λειτουργία. Δηλαδή την επιθυμία, τον οργασμό, την ευχαρίστηση και την μείωση του πόνου.
PELVIC LIFTS
Πρόκειται για μια επανάληψη ασκήσεων που πραγματοποιούνται στο πάτωμα με το σώμα ελεύθερο και με την χρήση της γυμναστικής μπάλας που στοχεύει στην ενδυνάμωση των μυών και στην αύξηση της ευαισθησίας στην επίμαχη περιοχή.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΕΓΚΕΛ
Εφευρέθηκαν και αναπτύχθηκαν από τον γυναικολόγο Άρνολντ Κέγκελ (Arnold Kegel) στην δεκαετία του '60.Πρόκειται για μια γυμναστική που επιτρέπει στις γυναίκες να ανακαλύψουν τους "κρυφούς" μύες που ενεργοποιούνται κατά την διάρκεια της ερωτικής πράξης. Είναι οι εσωτερικούς μύες στην κοιλιακή χώρα. Με την ενδυνάμωσή τους οι γυναίκες μπορούν να ευεργετηθούν με ένα μεγαλύτερο έλεγχο του σώματός στους κατά την σεξουαλική πράξη αυξάνοντας την ώρα και κάνοντας πιο εύκολο τον οργασμό. Για την επίτευξη του στόχου οι συγκεκριμένες ασκήσεις πρέπει να πραγματοποιούνται τουλάχιστον 200 φορές κάθε μέρα με μια διάρκεια που δεν ξεπερνάει τα πέντε δευτερόλεπτα την κάθε φορά.
ΤΟ ΣΤΡΕΤΣΙΝΓΚ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ
Ο σκοπός του είναι να δυναμώσει και να επιμηκύνει τους μύες εσωτερικά των γοφών, που είναι ακόμα μια ερωτογενής ζώνη. Όσο περισσότερο εξασκήσετε τους συγκεκριμένους μύες τόσο περισσότερη ελαστικότητα και ευκαμψία θα αποκτήσετε ακόμα και για να πραγματοποιήσετε τις πιο ακροβατικές απαιτήσεις του συντρόφου σας. 
Και για το τέλος μια συμβουλή για όλες τις γυναίκες:
Προσπαθήστε να πείσετε τον αγαπημένο σας να αθληθεί μαζί σας για καλύτερα και σίγουρα αποτελέσματα!
thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: